„Teveel Mens van de Koffie“ diagnostiseerde met nog een andere risicofactor van de hartaanval
7 maart, 2006 | door ian |De koffie verrijkt mijn leven op zo vele manieren: sociaal, gustatorily, als vervangmiddel voor andere ondeugden, maar bovenal door somnolescence te bestrijden die door een historisch vermijden van om het even welk soort regelmatig slaappatroon wordt veroorzaakt. Zijnd geen ochtendpersoon, zouden mijn zaken waarschijnlijk ophouden te functioneren als het niet voor de Gaggia espressomachine was die wij hebben geïnvesteerdl in.
Zo was het werkelijk enkel een reusachtige bonus die de koffieconsumptie bleek om te hebben verscheidene gezondheidsvoordelen, terwijl weinig geloofwaardige studies ooit reden hebben gevonden om koffie voor iedereen buiten zwangere vrouw te vermijden. Goed misschien was dit een weinig te goed om waar te zijn: Nieuwe Wetenschapper meldt die koffie kan aan uw gezondheid schadelijk zijn als u genen mist die cafeïne opsplitsen helpen en 2 of meer koppen per dag drinken. Maar de studie rapporteert ook dat als u een volledige arsernal van de genen hebt van de cafeïneverwerking u uw risico van hartaanval met 2 koppen kunt eigenlijk verminderen per dag. Koel.

Goed zijn niet gemakkelijk om te weten of u de juiste genen hebt om meer dan 1 kop van koffie per dag te drinken, maar ik verdenk dat die van u die woelig of misselijk makend het voelen na het drinken van een paar koppen van koffie melden het vereiste materiaal zouden kunnen missen om het te behandelen. Wat is duidelijk ook is dat zelfs als u veel cafeïne kunt verwerken u uw risico van hartaanval kunt verhogen door teveel koffie te drinken, is de enige blijft vraag die hoeveel teveel is?
Wat bepaald is is dat het risico van hartaanval voor de anti-held Teveel Mens van de Koffie (hierboven voorgesteld op de dekking van zijn eerste grappig boek) opnieuw enkel gestegen. Slechte fella.














